Dagar full av träning!

Tre lediga dagar blev tre dagar full av hundträning, från morgon till kväll:) Två av dem har spenderats på klubben och en ute i skogen.
 
Lördagen blev en heldag på klubben i bästa vårvädret. Söndagen blev en heldag i skogen i sämsta vårvädret och måndagen bjöd inte på bättre väder heller men rolig träning å de är ju huvudsaken:)
 
Söndagen blev det först en lång promenad och sen spår och uppletande. De andra dagarna blev det lydnad och bus:) Några bilder från lördagen:
 
Jag och Ymer tränar hindret, först med godis och sen med boll:
Rutan har vi också börjat med:
Å en profilbild på gladaste killen:
Njordis springer till konen:
Å Ralf, en av våra fina träningskompisar:
Lördagen avslutades med lite colliebus. Jag visade denna bild för pappa och hans kommentar blev "Men är det en pingvin som springer först?!"... :

Nu är det jobb i nätterna 3 i stället.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Theresflock

Denna blogg handlar om mig och mina hundar som jag tränar och tävlar med i lydnad, bruks och jakt. Mycket tid spenderas också i hälsingeskogarna!

RSS 2.0