Årets sista kickspark tur?

Ja det kan man fråga sig.. Blir det inte minus grader nu och lite snö på de så blir det nog inget mer kicksparkande denna säsong. På skoterleden som går över åkrarna gick det inte alls att åka i dag, man gick igenom helt enkelt. Vi fick då ta en tur på skoterleden som går genom skogen men även den var dålig och lite stenar börjar kika fram. Den är egentligen inte så bra att kicksparka på heller då den är så guppig och kicksparken är rätt känslig för underlaget, det ska vara åker el sjö där det är plant för att den ska gå bra. Men man får vara nöjd med de turer vi hunnit med helt enkelt:) Hade med mig lillkameran också så det blev några bilder:)
 
Ymer är nöjd om han får leka under turen, här med pinnen i högsta hugg:

Man måste svalka sig ibland också/ Njord :
 
Två nöjda grabbar efter turen:

Nu börjar vårkänslorna komma å det är dags att ta tag i årets löpning:) Ska leta tvilling expanderlina nu å kanske ett par löparskor också. Kostar jag på mig så mycket så borde jag ju hålla i det mer än 2 turer...?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Theresflock

Denna blogg handlar om mig och mina hundar som jag tränar och tävlar med i lydnad, bruks och jakt. Mycket tid spenderas också i hälsingeskogarna!

RSS 2.0