Bildbrist

Tänk att det redan är februari och Ymer har blivit hela 11 månader! Här vore det läge med lite bilder och jag är på god väg... Jag har lånat Magnus kamera för jag tänkte få lite bättre bilder men vad hjälper de när man inte kan med den :( I dag gjorde jag ett tappert försök och som bäst kunde man ana att det var en mycket suddig hund på bilden... Vädret spelar så klart in och dessutom började det skymma och att då fota utan blixt gick inte alls. Jag hade den i fel läge såklart! Men jag ska öva och till helgen lovar dom lite sol så då ska det minsann bli lite bilder:) Håll ut!
 
Och i väntan på helgen så jobbar jag nu 3 nätter..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Theresflock

Denna blogg handlar om mig och mina hundar som jag tränar och tävlar med i lydnad, bruks och jakt. Mycket tid spenderas också i hälsingeskogarna!

RSS 2.0