Det här med att få till en bild.....

Är inte så enkelt!
Jag har fått låna Magnus kamera nu för att se hur det är att fota med en systemkamera men det har verkligen gått troll i att få till en bra bild... Jag har släpat med mig denna kamera överallt i två veckor. Alla bilder har blivit suddiga, på sin höjd har man kunnat ana att det finns en hund bakom suddet.. Ett par gånger har jag även glömt minneskortet hemma. Nu böjade även Magnus bli orolig för att jag pajjat kameran men vi går en sista gång igenom alla inställningar och då visar det sig att knappen Manuellt läge är på och det ska den tydligen inte vara utan Automatiskt läge ska de va. Pust!
 
Så i dag begav jag mig ut med hundar å kamera i släptåg, skam den som ger sig... Bilderna blev betydligt bättre. Men inte helt bra men denna gång får jag nog skylla på fotografen.. Bara att öva vidare!
 

På gruppbilden hade ni kunnat få se alla 3 hundarna sitta fint men Ymer passade på att kyssa linsen så dom blev suddiga, sen glömde jag ladda upp fina bilder på Cujjo såg jag nu, och den sista bilden tycker jag Ymer har så skön stil så den fick vara med trots att den var mörk å suddig:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Theresflock

Denna blogg handlar om mig och mina hundar som jag tränar och tävlar med i lydnad, bruks och jakt. Mycket tid spenderas också i hälsingeskogarna!

RSS 2.0