Ymer på kurs!

I lördags hade vi tagit Erik Wiklund till våran klubb för en brukslydnadskurs. Jag hade tänkt gå som åhörare då Njordis fortfarande inte är bra i sitt ben men då vi skulle presentera oss så blev jag så sugen att träna hund så då gick jag med Ymer i stället:) Vi hade en toppendag på alla sätt och vis! Erik var lugn och okomplicerad som instruktör och med en hel del olika idéer och tips utifrån de olika individerna. Några bilder från dagen:
 
Vi fick lite apporteringstips
Och lite tips i friaföljet. Här har jag lite problem med vart jag ska ha min vänstra arm då Ymer är så hög..:)
Ett glatt gäng var vi:)
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Theresflock

Denna blogg handlar om mig och mina hundar som jag tränar och tävlar med i lydnad, bruks och jakt. Mycket tid spenderas också i hälsingeskogarna!

RSS 2.0