Förkylningen from hell

Det har varit väldigt bloggfattigt här och orsaken till de är min super förkylning... På fredag är det tre veckor sen jag blev sjuk. Det började med halsont som övergick i feber och som slutade med att det satt sig i bihålorna med en grymmans huvudvärk.. å än är det inte över men det går iaf åt rätt håll. Det värsta var nog att jag var utan smak i två veckor, alltså totalt utan smak, inte ens halstabletterna smakade något. Smaken är inte helt hundra än men betydligt bättre och det sitter fortfarande lite i bihålorna och jag tror dessa faktorer påverkar varandra. Men men man ska inte klaga, det kan ju alltid vara värre....
 
Hundarna har inte fått gjort mycket alls de här veckorna och de börjar bli lite less nu. Jag har inte orkat röra mig mycket men mamma å pappa har gått lite längre promenader med dom men i dag var vi ute iaf i 40 minuter utan att jag däckade. I helgen blev det även ett par träningspass då planerna äntligen börjat tina fram, lycka!
 
Jag hade tänkt att jag skulle ha tränat lite jakt också då vi ska åka söderut för hundträning snart i några dagar. Hade ju vart trevlig om Njord hade fått se en dummy innan  för det var väll typ 4 år sen vi tränade senast:) Några ströpass har det blivit men jag kan nog räkna dom på en hand men jag skyller på förkylningen i första hand och sen har vi haft mycket snö också. Jag har lite planer på att starta Njord i år på b prov nämligen men vi får väll se efter dessa dagar fylld med jaktträning om det fortfarande känns så:)
 
Avslutar med några passande ord :) :
 
zenita
2015-03-21 @ 18:54:57

Men fy vad tråkigt. Hoppas du kryar på dig snart.
Jag tänkte att ni skulle kunna komma o hälsa på nåt tag. Tänkte fråga Danne o Frida också. Jessika o Lars o din mamma o pappa. Kanske äta lite smörgåstårta eller nåt. Du får tala om vad du brukar ha i smörgåstårtan. :) Kram från oss.
Zenita




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Theresflock

Denna blogg handlar om mig och mina hundar som jag tränar och tävlar med i lydnad, bruks och jakt. Mycket tid spenderas också i hälsingeskogarna!

RSS 2.0